fredag 25. februar 2011

Prosjekt ferdig...


Da er endelig prosjektet ferdig. Eller det vil si det har vært ferdig en stund men det tar litt tid å få blogget for tiden.

Den gamle kista stod i gangen på hytta til svigers. Jeg fikk reddet den fra å bli kastet i fjor påske. Lykkelig reiste vi...eller jeg..hjem med en liten skatt i bagasjerommet.

Siden har den stått tålmodig og ventet på få seg en makeover. Jeg har som vanlig ikke gred å ta et FØR bilde men kista var altså beiset mørk brun med et brodert trekk på lokket i brunt, hvitt og mørk orange. Og selv om det kanskje høres retro ut så tro meg det var ikke fint!

Nå frisker den opp gangen vår og inspirerer til mer forandring der ute:O)


Nå drar vi på på en liten vinterferie på hytta til mine foreldre. Godteri, lesing, strikking, spilling, peiskos og VM står for døra og vi gleder oss:O)
Ha en fin helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Veldig fint!!

    Og for en søt hund!! :) Håper dere får en fin vinterferie :)

    SvarSlett
  2. Fytti så fint!!!
    Elske fargekombinasjonene der altså, og både stoffet og fargen på malingen var jo uintet mindre enn perfekt! :o)

    Håpe dåkke kose dåkke på hytta.

    SvarSlett
  3. Så kul den ble!!! Herlig med ting en kan pusse opp!
    Høres ut som en deilig plan for hytteturen!!
    Ha en FIN vinterferie!

    Marit

    SvarSlett
  4. Den blev ju jättefin! Älskar tyget du har på sitsen...

    SvarSlett
  5. Hei, du! Hvilken fargekode er det på den lillafargen? Kjempefin!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...