mandag 17. januar 2011

Nytt skjerf


Jeg ble så inspirert av Randi med bloggen RH-små ting fra mitt hjerte og sinn. Hun sydde en fint skjerf i dette innlegget her. Så jeg har prøvd meg på mitt eget skjerf.
Er ganske fornøyd med resultatet, men det kunne nok hatt en litt mer praktisk form så det blir lettere å få det til å henge fint rundt halsen. Det får bli i neste forsøk....:O)



En ny pute i sofaen har det også blitt. Nå grubler Tuppeluremannen på hvor i huset jeg kan få til et hobbyrom. Han lengter tydeligvis etter å spise middag på kjøkkenet igjen....:O)

4 kommentarer:

  1. Nydelig skjerf.
    Jeg vil også lage ett sånn en vakker dag:)
    Jeg har "hobbyrom" i spisestua:)
    Ikke så greit alltid det heller bestandig.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempefint skjerf! Jeg bet meg merke i Randi sitt skjerf for kort tid siden, og syntes også at det var veldig fint. Dessverre er jeg ikke særlig stødig på symaskinfronten, så det blir fort til at jeg bare nyter det andre bloggerer lager... Så takk for titten :-)

    SvarSlett
  3. Skjerfet ble kjempefint! Fargene er bare nydelige. Jeg ønsker meg kurs i skjerfknytting, er sikkert bare meg i hele verden som ikke greier å knytte skjerf fint rundt halsen. Jaja. Kunne hatt større problemer ;-) Håper mannen din finner hobbyrom til deg, det er deilig å slippe å rydde vekk hele stasen etter hver økt.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Lenge sia jeg har vært innom her hos deg! Så moro at du har blitt inspirert og sydd et skjerf da!! Jeg har sydd mange skjerf som ikke er noe gode, men nå gjør jeg de lengre, og spissere, da blir de mer behagelige!! Legger meg til som følger jeg, så jeg ikke går glipp av noe:) Lykke til i lotteriet mitt!!
    Ha en fin-fin dag! klem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...