mandag 6. desember 2010

NIB utfordring

Her er mitt første bidrag til NIB's utfordring.Her i huset har vi ikke tatt frem så veldig mye julepynt ennå.
Jeg koser meg veldig med å ta frem julen sånn litt etter litt.
Litt lilla her og der, mose, kongler og maaange svibler. Jeg elsker lukten av svibler....mmmmmm
Julestjernen i vinduet har jeg to av på stua. De kjøpte jeg i Trondheim for et par år siden.
Men om noen få dager (senest i løpet av helga) er kjøkkenet endelig ferdig og da skal det pyntes til den store gullmedalje....! Jippi!
Håper alle som er innom her har en fin førjulstid:O)

6 kommentarer:

  1. så fint du har pynta til advent, Tuppelure:)Og flotte bilder til NIBs utfordring:)
    Skal bli artig å se det nye kjøkkenet:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hej Tuppelure :)
    Det ser rigtig fint ud hos dig, jeg glæder mig altid til at se, hvad du har lavet!
    Ha' en go' dag
    fra Line

    SvarSlett
  3. Så fint altså! :) Blir helt salig!

    SvarSlett
  4. heisann kjære du, koselig førjulspynt :) Her i huset er det heller ikke pyntet helt til jul enda. Tror det blir enda en uke til. Ikke sjekket ut utfordringen til nib denne måneden.. hum.. det visst forsent nå og om jeg tenker meg om.. Blææh.. jaja..
    Skal forresten få sendt deg adressen min nå også, plutselig Spurtet dagene avsted. IKKE glemt det for å si det sånn. Elsker tapeten og gleder meg som et barn.

    God kveld i huset.

    SvarSlett
  5. Heisann hoppsann! Så koselig førjulspynt. Artig med svibel i norgesglass og lys oppi norgesglass-lokket. Jeg skulle helst ha vrengt utover all julepynt i denne stund, men skal holde meg i skinnet en stund til. Men det kan hende noen julekuler smetter ut av kottet de nærmeste dagene...

    Stor adventsklem fra Tevanga

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...