søndag 21. november 2010

En avglemt utfordring

Så kjekt å se at såpass mange har blitt med på giveawayen min. Man blir jo først litt redd for at ingen blir med, iallefall blir jeg det...hehe:O)

Jeg har visst helt glemt at jeg fikk en utfordring av Tevanga for en god stund siden. Jeg lovet å svare på den etter jeg hadde vært i København, men desverre så gikk det helt i glemmeboka. Bedre sent enn aldri da.....

1. What is your favourite word?

Fri. Dager man kan gjøre det man vil, eller ting man skulle gjort. La ungene være hjemme, få orden på huset, få noen timer bak symaskina eller gjøre noe kjekt med venner og familie.

2. What is your least favorite word?

Lekkasje! Uansett hvordan du vrir og vender på det innebærer ordet lekkasje ALDRI noe positivt. Som eier av et gammelt hus betyr det gjerne, skader, penger og ROT!


3. What turns you on creativly, spiritually or emotionally?

Blogger, farger, interiørblader (spesielt BoligLiv og Rom 123), fritid og å ha det ryddig og fint hjemme.


4. What turns you off?

Rot! Hodet mitt fungerer rett og slett ikke i rotete miljøer. Jeg blir rett og slett grinete....

5. What is your favorite curse word?

Hmmmm. Vanskelig... må bli FILLERN!


6. What sound or noise do you love?


Ungene mine som leker og koser seg...finnes ikke noe som er bedre enn det:O)



7. What sound or noise do you hate?


Skraping på teppe enten av sokker eller fingre. Får følelsen av å bite i ull....Jeg er rar...


8. What profession other than your own would you like to attempt?

Har alltid hatt en drøm om å ha egen butikk. Helst en butikk med en blanding av gammelt, nytt, oppusset og redesignet. Ahhh...så herlig...


9. What profession would you not like to do?

Rørlegger, altfor mye guffent vann...


10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?

Denne var vrien, men jeg hadde jo håpet å se igjen gamle kjente så kanskje noe sånt som "Kom igjen alle venter på deg. Let's get this party started!" Min Gud er kul:O)

.................................

Da skal jeg gi utfordringen videre til 6 andre bloggere jeg leser mye. Siden jeg vet mange har fått denne utfordringen allerede, så sender jeg den til noen finfine blogger jeg jeg nettopp har begynt å følge.

Glede

Kreativius

Duften av syriner

Mitt lille krimskrams

Romantisk retro

Passelig dose

Det er selvfølgelig frivillig å ta imot, kanskje har noen av dere fått den før.....?

Ha en fin uke!

Jeg har mye spennende å gjøre og håper å få tid til å blogge noe av det:O)

1 kommentar:

  1. Denne tok du kjempefint. :)
    Disse er så artige, for man blir kjent på så mange måter via de. Tror jeg deler den "rarheten" over skraping med deg, men hos meg er det mer den negler over polyester, - eller negler som skraper på en strømpebukse som gir ordentlige frysninger på ryggen. *grøss*
    Det samme ned rot. Er det rotete rundt meg, blir jeg "rotete" i hodet. Totally understand!

    Vindfull hilsen fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...