torsdag 7. oktober 2010

Min nye hylle

Her er min første tallerkenhylle. Det er en Ib Laursen og kommer fra Arbeidshuset. Bordet har min svigerfar laget av husets gamle yttervegg da han bygde på kjøkkenet for mange år siden.

Etter å ha blitt inspirert av Tevanga i dette innlegget her, har Tuppelurejenta nabbet familien vår. Det vil si barna enn så lenge. Tror det er planer om å portretere oss voksne etterhvert og det kan jo bli gøy å se:O)

Trekket på benkeputene sydde jeg da vi flyttet inn for 3 år siden. Stoffet er fra Ellos og jeg synes det virkelig har kommet til sin rett etter vi malte veggene.
Ønsker dere alle en fin fredag i morgen med disse fine blomstene! De er ukens blomster på Kiwi.

5 kommentarer:

  1. Næ så søøøte familiebilder :-) Håper det kommer voksenportretter og. Flinke Tuppelurejenta!

    Dere har en kjempefin kjøkkenkrok, jeg kunne godt ha flyttet inn i den. Liker bordet og historien bak! Og sånne tallerkenhyller får man aldri nok av. I like!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig med kjøkkenbord 'med sjel'! Og så tøft med nabbi-portrett av familien da! :) Koselig kjøkkenkrok asså!

    God helg!

    klæmklæm

    SvarSlett
  3. Hei, takk for kjempe koselig hilsen hos meg. Jeg er besatt av tallerkenhyller :D Din var veldig fin. En får sett alt det fine en har samlet, blir som et aldri så lite kunstverk. Jeg har tre, men ønsker meg flere :) Han en strålende fredag.

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Moro når ungene kommer med sånne knalle kunstverk. :)

    Så fint det er på kjøkkenet deres. Likte godt å høre hvordan bordet er laget. Det er real gjenbruk på en super måte det. :)
    Er det "isvann" du har på veggene? Nydelig farge, og det sorte trekket sto godt til. Lekkert! :)

    God helg fra Huldra

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...