onsdag 1. september 2010

Pausefyll

Her skjer det ikke så mye annet enn maling og det blir lite blogg material. Energien bobler. Nå har jeg ventet 3 år på å pusse opp kjøkkenet så nå er jeg hoppende glad for hvert et penselstrøk jeg tar. Nå er valget fallt på hvite skap.
Men så langt holder jeg på med taket ennå. Tre strøk er unnagjort, trenger minst to til, antakelig tre. Veggene er grunnet med tapetlim og klare for å bytte farge. Og vinduet har fått første strøk med blank, fin oljemaling.
Huhei så fint det skal bli!!
Når helga er over er forhåpentligvis forandringene mer bloggbare.
Og ja jeg har husket å ta "førbilder"!
Imens får jeg vise frem de fine kakeboksene jeg kjøpte hos brukthandlern. Liker spesielt godt den orange med rosa blomster. Den store boksen vet jeg han har flere lave av, de har jeg tenkt å kuppe en annen gang.


3 kommentarer:

  1. Det blir spennande å sjå reultatet!
    Eg har maleprosjekt med kjøkken og stova, men har vore så møkje sjuk i det siste at det blir visst stadig utsatt... :o(

    Heilt fantastiske den orange boksen!!
    Nå grense eg te å gå fra misunnelig te direkte sjalu kjenne eg... ;o)

    SvarSlett
  2. Hei :) Så artig å høre fra deg igjen ;)Den oransje boksen !! Oi oi ;)( Du vet jeg digger oransje ;) Gleder meg masse til å se kjøkkenet :)

    Lykke til med oppussinga !
    Klæm fra mæ :)

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Nydelige bokser, og ja oransj er en favoritt her hos oss også.
    Masse lykke til med kjøkkenet, og gleder meg veldig til å se!
    Klem, Sølvi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...