torsdag 30. september 2010

Pakke i posten



På lørdag lå det 3 slike søte pakker i postkassa. De inneholdt 3 stoffpakker fra Kaspara. Skal si hun er rask å sende avgårde....tror jeg bestilte på onsdag eller torsdag!

Disse pakkene var absolut verdt å sikre seg. Jeg fikk en grønn...
...en brun...

..og en blå.

En riktig fin bunke å kose seg med i høstmørket :O)

I morgen etter arbeid drar Tuppeluregjengen til Røros for å kose oss. Hører at det skal være veldig kaldt der allerede, så det er nok best å søke ly i en bruktbutikk i løpet av lørdagen!

Ønsker alle en god helg!

7 kommentarer:

  1. Oi så fine stoffer , ja kaspara er flink på stoffer ;) Gleder meg til å se hva du tryller frem :)

    God tur til Røros :)
    Klem fra Janne ;)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Så masse fine stoffer! Blir spennanes å se ka det blir av diss:)

    Ja fikk mail hos dæi for en stund sia. Pakken e pakka og klar, og skulle vært sendt. Mannen som skulle poste den for mæi. Skal høre med han om det e gjort, hvis ikke skal æi rive han i øran å sende han på postkontoret fort:) Håpe det går fint:)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Heisann

    Så masse fine stoffer du fikk hanket tak i. Og Røros hørtes koselig ut. Håper de har mange gode, varme og smekkfulle bruktbutikker som står og venter på deg. Her skal i morgen settes blomsterløk, vaskes bad, ryddes til helg og drikkes minst en cappucino på kafé.

    God helg og god tur. Klem :-)

    SvarSlett
  4. Gratulera med så flott pakke da!!!

    Eg har sikra meg ein eg og faktisk, så nå glede eg meg :o)

    God helg snuppa!!

    SvarSlett
  5. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh, LYKKE!!! Nesten så jeg sikler over pcen når jeg ser de nydelige stoffene! *VIL HA, VIL HA*! :-)
    Gleder meg til å se resultatet:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  6. Hei igjen:-)

    Blir selvsagt veeeldig glad om du har lyst til å legge deg til som følger, hehe:-)

    Fuglene ja... Jo, ble fornøyd med de, men det tar en del TÅLMODIGHET! *ler* ...og det har ikke jeg flust av...
    Men med litt knot ble de 3 jeg har sydd veldig fine, selv om sømmen kunne vært bittelitt bedre.
    Så, det er vel bare å fortsette å øve:-)
    Tenkte jeg skulle få sydd flere og legge ut bilde av de og hvordan jeg har tenkt å henge de opp sånn om ikke så altfor lenge (forhåpentligvis).

    Ha en super mandag da! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  7. Gratulere med overstått dag!
    så masse fint du har fått..
    kjekt du får deg tur..
    spennande sjå kva du tryllar fram av alt det flotte stoffet..
    Ha ei flott haustveke :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...