tirsdag 21. september 2010

Ballerinatøfler

Innimellom maling og i løpet av helgens nattevakter har jeg heklet to par ballerinatøfler. De er laget etter en DIY av Kreativ tommel og den finner du her. Jeg har brukt garn fra Europris til kr 12,50 per nøste. Slike priser liker jeg nå i disse oppussingstider. Det preger jo lommeboka litt...


Tøflene var tiltenkt julagaver men nå kan det hende de havner i tøffelkourva mi i gangen. Jeg har alltid drømt om å ha en kurv masse tøfler i gangen slik at gjester kan ta på seg noe fint og varmt når de kommer.
Det er veldig gulvkaldt her i huset så selv er jeg avhengig av tøfler fra september til mai. Sånn sett er det egentlig veldig rart at vi ikke har flere gulvtepper i hus, men jeg lider av beslutningsvegring.....
Når noe skal kjøpes som er i det hele tatt i nærheten av å koste en tusenlapp eller som skal vare en stund så klarer jeg ikke bestemme meg. Jeg MÅ være 100% sikker på at jeg tar det rette valget og så ender jeg opp med ingenting!

Noen som kjenner seg igjen?

1 kommentar:

  1. Haha ja jeg kjenner meg så absolutt igjen. Syntes det å betale DYRT for noe er så anskelig. Trenger jeg det VVVIIIRKelig, PASSER det inn? "Hjelp, hva om det er salg på akuratt det samme neste mnd/ et annet sted.." Nei uff.. Jeg stemmer for SALG! Da går det som regel lettere. :)

    Kjempe deilige tøffler da, fant meg et par slike på loppis i fjor og gikk dem rett og slett opp. De var så gode atte!
    Flink du er som har strikket, det er noe jeg aldri har fått teken på.

    God kveld til deg mvh med et lekent sinn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...