tirsdag 10. august 2010

Home again...

Da er vi hjemme igjen etter en siste ferieuke på nydelige Oppdal. Det er masse herlige blogger å oppdatere seg på og en hel haug med klær å vaske men endelig blir det et innlegg.

Vi hadde et fantastisk døgn i telt på Orkelsjøen. Det var et fantastisk lys der opp om kvelden. Bare fjell og vidder i alle slags grønntoner. Sammen med gode venner koste vi oss med varm kaffe og iskald rødvin etter barna hadde tatt kvelden.....

Mye gøy å finne for en liten 5-åring.



Med meg på ferien hadde jeg dette prosjektet; et hexagonteppe. Det ble ikke heklet så mye som planklagt, dette grunnet den fantastiske boka "Øya" av Victoria Hislop. Den anbefales på det sterkeste, jeg var bergtatt fra første side.
Forhåpentligvis går det bedre med dette teppet enn det forrige jeg prøvde å hekle for et par år siden. Det ble aldri til mer enn en pute.
For et par uker siden malte jeg denne hylla til dukkestua. Brukte restene av gulvmalingen, og et gavepapir som bakgrunn.

1 kommentar:

  1. Så fine bilder av Oppdalsturen :)Tåka gjorde at det ble en trollsk stemning ;)Så artig hylla ble , smart det med gavepapiret ;)Jeg trodde at man måtte bruke tapet .Men jeg ser jo nå at det er ikke nødvendig ;)

    Lykke til med heklinga
    Klem fra Skjerstad

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...