tirsdag 22. juni 2010

Nytt fra symaskina

Jeg fikk ferdig dette teppet i går kveld. Det skal sendes nedover til 2 uker gamle lille Rakel i Kristiansand. Så gøy det er å kunne gi en gave man har laget selv....! Teppet er laget av nye og gamle stoffer og er vattert.

Har stor sytrang om dagen men akkurat nå er det husets utside som prioriteres. I dag har vi vasket hele fremsiden, puhh for et arbeid. I morgen er det vindussprossene som skal pusses og males og torsdag får vi håpe veggen er skikkelig tørket så vi kan male. Det skal bli deilig med nymalt hus. I fjor vasket vi den ene veggen på høsten og så regnet det i ukesvis. Så veggen ble aldri malt og det har sett ganske shabby ut.
Søndag var vi på hytta til mine foreldre. Plukket med meg disse nydelige lupinene + en et knippe med røtter som vi satte ned i hagen i går. Jeg elsker lupiner og kan ikke skjønne hvorfor ingen vil ha dem. Greit nok at det er mye av dem men de er jo så fine, også lukter de godt.


Til slutt et bilde fra i morges. Vi har nå ferie og Lillemann og jeg koste oss ved kjøkkenbordet i morges. Han med LEGO og jeg med kaffe og blogging.

2 kommentarer:

  1. Så fint teppe!
    Tippa de blir glad då ja!!!
    Enig i at det e gøy å gi nåke en har lagt sjøl. Eg har strikka tepper te alle venninner så har fått babyer eg. Store tepper, for då tenke eg at de kan ha de ei stund - e jo møkje arbeid... :o) Det vise seg at de helst blir tatt i bruk av de store i familien da, men e jo kjekt det og. Trur faktisk eg har tatt bilder av de fleste, så kanskje eg ska samla i hop og legga de ut her :o)

    Nesta skrittet e jo å lera seg te med symaskinen for meg. Glede meg te nåken rolige feriedager så eg får satt meg ned med kyndig veiledning, så ska du sjå at eg plutselig klare å trylla fram nåke eg og ;o)

    Kjekt du ville værr med på give-awayen forresten! E litt rart å sjå bildet på andre sine blogger - gøy.

    Glede meg te trekning og sjå kor de havne :o)

    God kveld i stua te deg og dine :o)

    SvarSlett
  2. Hei Tuppelure! Så kjekt at du vil følge da:-) Så rart du ike får opp følg-knappen? Jeg ser den nemlig..hmm..merkelig.

    men superfint teppet du har sydd da! det likte jeg:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...