fredag 28. mai 2010

Mitt første innlegg


Da har jeg startet min egen blog! Det er med skrekkblandet fryd jeg setter igang med dette. Jeg er ikke akkurat noe datageni, men jeg har masse jeg gjerne vil dele med verden der ute. Med en deilig familie, et vakkert gammelt hus, en frodig hage og en nyervervet interesse for å sy er det masse å fortelle. Det er herlige Den gode feen som har inspirert meg å begynne å sy og til å dele gledene mine med andre.

Jeg dumpet over Den gode feen på leting etter eggeglass faktisk... Jeg googlet etter eggeglass og der dukket det oppe noen nydelig fra Figgjo og verdens herligste blog!
En formiddag kom det til verden fem glade påskehøns etter feens oppskrift og jeg var herved bitt av sybasillen!

Her er tre av de. De to andre flyttet inn hos barna til en venninne samme dag. Siden har hver ledige time (noe som er begrenset når man har tre barn) gått med bak symaskinen. Det har blitt...

...sminkepunger....
...en uglefamilie...



...et par nåleputer...





...og sopper!
Tusen takk for at du er så inspirerende Gode fe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...